Como estades amiguiñ@s?. Temos moitas, moitas ganas
de vervos. Esperamos que esteades levando o mellor posible esta situación. Seguro que
xogades moito coa vosa familia!!!
Que tal van os
debuxos e carteis ?? Algúns xa foron chegando, sodes uns ARTISTAS.
Esta
semana vos propoñemos facer un colar con pasta
(macarróns, caracois...o que teñades pola casa)
Podedes pintalos, decoralos…e logo os insertades nun
fio ou cordel, decimoslle a alguén que nos axude a anudar e colar rematado!!
Que vos parece se facedes
para alguén máis da familia?
Poñervos guapos e guapas, ben peiteados e elegantes e tomar algo na terraza ou no xardín aproveitando este sol que nos acompaña.
Tamén podemos facer serpes ou calquera outra idea que teñades.
(macarróns, caracois...o que teñades pola casa)
Podedes pintalos, decoralos…e logo os insertades nun
fio ou cordel, decimoslle a alguén que nos axude a anudar e colar rematado!!
Que vos parece se facedes
para alguén máis da familia?
Poñervos guapos e guapas, ben peiteados e elegantes e tomar algo na terraza ou no xardín aproveitando este sol que nos acompaña.
Tamén podemos facer serpes ou calquera outra idea que teñades.
Nos gustaría xogar as adiviñas, así que pensade unha,
escribila, decorala e a mandades ao correo da profe. Irémolas publicando para
que apuntedes as respostas. O venres daremos as solución, cantas acertaredes?
Recordade o dito sobre a realización das propostas de actividades, nos adaptamos á nosa realidade e ao nos@ peque. A importancia do afecto, de sentirse aceptado e coidado son indispensables para o seu desenvolvemento, e para unha aprendizaxe de calidade.
O noso papel é o de acompañalos, podemos propoñer, pero non impoñer.
É importante que os escoitemos, facilitemos espazos e tempos para que expresen as súas emocións, e máis, nesta situación tan atípica (pintando, falando, movéndose, xogando…) para recollerse e estar consigo mesm@ ( unha mantiña con coxíns no chan, un tipi, casita de tela…), que os observemos e tentemos comprendelos, nun AMBIENTE AMABLE E CON LÍMITES ESTABLECIDOS.
É importante que os escoitemos, facilitemos espazos e tempos para que expresen as súas emocións, e máis, nesta situación tan atípica (pintando, falando, movéndose, xogando…) para recollerse e estar consigo mesm@ ( unha mantiña con coxíns no chan, un tipi, casita de tela…), que os observemos e tentemos comprendelos, nun AMBIENTE AMABLE E CON LÍMITES ESTABLECIDOS.
No hay comentarios:
Publicar un comentario